Seznamte se s možnostmi live streamingu

Živé vysílání je jedním z perspektivních komunikačních a  prezentačních nástrojů na sociálních sítích. Live streaming umožňuje prezentování živého videa přímo vašim sledujícím a zájemcům. Vy sami máte jedinečnou příležitost virtuálně komunikovat s nimi v reálném čase. Vysílat živě můžete na své osobní nebo firemní stránce, v konkrétní pracovní skupině nebo v rámci společenských, sportovních a podnikatelských akcí. Prostřednictvím zvolených aplikací se vaše živé vysílání zobrazí okamžitě upozorněním na monitoru vašich příznivců. Mohou se připojit na vaše živé vysílání, seznámit se s programem a účinkujícími. Případně i aktivně klást otázky a vyjádřit svůj názor k vysílané tématice. Pestré možnosti využívání virtuálních technologií a jejich propojení na konkrétní reálné situace se v posledním období výrazně urychlily a zdokonalily.  

Proč využívat live streaming ve vaší prezentaci?

Živým vysíláním máte příležitost rozšířit všeobecné povědomí o své webové stránce, konkrétním produktu nebo službě. Dobře připraveným scénářem streamingu a spoluprací s marketingovými odborníky v této oblasti lze posílit důvěru ve vaši osobu, firmu či značku. Stávající nebo noví zákazníci se mohou připojit k vysílání a vy s nimi můžete přímo komunikovat. Prostřednictvím live streamingu je můžete přesvědčit k nákupu produktů či služeb, které nabízíte.

Mezi některé výhody a možnosti live streamingu je možné zařadit:

  • návštěvy společenských a sportovních událostí,
  • účast na  odborných konferencích a prodejních veletrzích, 
  • vzdělávací a poradenská aktivita,
  • prezentace firem a jejich produktů,
  • zmenšování sociálních vzdáleností.

To vše může přinést profesionálně zvládnuté živé vysílání přímo z video studia. Celosvětový vývoj jednoduše nutí i podnikatelské subjekty vyhledávat nové možnosti. Začala se tak objevovat specializovaná video studia schopná za přijatelných podmínek organizovat virtuální live streamingové akce nebo tzv. hybrid events. 

Osobní prezentace, webové konference i podnikové video 

Živé vysílání a placené video online služby jako Netflix, YouTube, Sky, Amazon Prime nebo HBO rostly v oblíbenosti mezi širokou veřejností už dávno před covidovou pandemií. Postupně se tento zvyk streamování osobního promo videa rychle přesunul do podnikatelské sféry. Formáty jako webináře, digitální setkání a eLearningová videa jsou dnes běžná a nezbytná. Live streamingové možnosti do určité míry postupně nahrazují osobní setkání a události. Je to prostě trend, který bude jen růst, zkvalitňovat své možnosti a pestrost nabídky. 

Objevování nových možností i díky digitalizaci 

Zvýšená poptávka po vysoce kvalitním streamování videa se původně objevila hlavně v zábavním sektoru. V USA si až 80 % spotřebitelů předplácí alespoň jednu placenou službu streamování videa. Podnikatelé brzy zjistili, jaké má živé vysílání výhody. Živé video samozřejmě nikdy úplně nenahradí osobní návštěvy akcí a osobní setkání. Je to však cenný doplněk našeho soukromého a podnikatelského života. 

Live streaming nemá geografické hranice 

Různá opatření související s pandemií nutí podnikatele a organizátory různých akcí hledat nová řešení a přístupy. Hledají cenově dostupné možnosti jak co nejjednodušeji oslovit širší publikum. Objevují se živé přenosy takových formátů, jako jsou průmyslové veletrhy, tiskové konference, zákaznické akce nebo dokonce různé hobby kurzy. Organizace nemusí plánovat několik akcí pro každý region nebo se omezovat pouze na místní publikum. Live streaming otevírá nové možnosti a trhy pro menší podnikatelské subjekty. Živé vysílání není ale samozřejmě výhodné jen pro organizace. Kdokoli z nás se nyní může snadno zúčastnit speciálních akcí, které se konají kdekoli na světě bez nutnosti cestování.

Může vás zajímat

Sdílet na Facebooku
Sdílet na LinkedIn

Související reference

No data was found

Zajímáte se o

?

Chcete-li vědět více, stačí nás kontaktovat se zájmem
o bezplatnou a nezávaznou konzultaci.