Online přenosy jsou marketingovým trendem současnosti - Riverstream

Online přenosy jsou marketingovým trendem současnosti

Reklamní a marketingové společnosti prožívají neskutečně dynamické změny ve své každodenní práci a v možnostech, které nabízejí svým zákazníkům. Je to i díky pokroku v informačních technologiích a různým aplikačním platformám v jednotlivých sociálních médiích. Soukromé osoby, firmy i velké společenské organizace se mohou naživo online spojit s početným a rozmanitým publikem. Jen s pomocí šikovných malých smartphonů a přenosných notebooků. Jedním z horkých marketingových trendů současnosti je živé vysílání prostřednictvím online přenosů. Může to být zjednodušeně definované jako sdílení živého videa a zvuku z jakékoli veřejné, odborné, profesní nebo i soukromé události.

Online přenosy jsou živým sdílením  

Živé vysílání nebo tzv. live streaming využívá na sdílení důležitých zpráv, informací a zážitků široké možnosti mezinárodního internetového propojení. V danou chvíli a kdekoli ve světě. Je to originální a optimální způsob, jak dostat různé události, znalosti, produkty a služby do všeobecného povědomí. Jak široké veřejnosti, tak cíleně určité skupině možných zájemců, fanoušků nebo potenciálních uživatelů a spotřebitelů.

Význam a možnosti online přenosů si uvědomují i mnohé společnosti, které začínají zaměstnávat lidi se zkušenostmi z digitálního marketingu a přímého živého vysílání. Při efektivní implementaci live streamového vysílání může kdokoli profitovat z obsahově i personálně dobře připravených a odborně zvládnutých online přenosů

Plánujete konferenci nebo otevíráte novou prodejnu?

Živé internetové vysílání představuje multimediální přenos obrazu a zvuku v reálném čase. K tomuto účelu se nejčastěji využívají populární platformy jako je Facebook nebo YouTube. V současnosti jsou online přenosy různých akcí na internetu velmi oblíbené a pro jejich implementaci do své marketingové strategie se rozhoduje stále více firem, institucí a organizací.Nejde jen o jednoduché sdílení textu, mluveného slova nebo obrazu. S přípravou a vedením živého streamu se pojí řada dalších výhod, díky nimž je live vysílání v současnosti považováno za jednu z nejefektivnějších metod internetového marketingu.

Online přenos jako marketingový nástroj 

Základním cílem jakéhokoli marketingového úsilí je zaujmout a přilákat lidi, kteří si v konečném důsledku něco objednají, koupí nebo vás osobně navštíví. Bez ohledu na to, jaké reklamní metody používáte, všechny by měly budovat vaši značku a zvyšovat její příjmy.
V současnosti existuje řada reklamních distribučních kanálů. Některé přinášejí lepší a jiné horší výsledný efekt. Rozumné a nejlepší je zvolit si ty, které skutečně přinášejí hmatatelné a okamžité výsledky.

Proč je online přenos marketingově zajímavý? 

Existuje několik argumentačních důvodů, proč je živý online přenos tak marketingově poutavý a efektivní. Zde je několik z nich: 

  • zvyšuje povědomí o značce 

Živé vysílání je prospěšný způsob, jak rozšířit povědomí o webové stránce, výrobcích nebo službách. Může posílit důvěru a reputaci značky.

  • umožňuje interaktivní propojení

Online přenos poskytuje smysluplnější a nezapomenutelnější formy komunikace. Vytváří platformu pro okamžitou interakci s publikem. Je to vzrušující způsob, jak vybudovat komunitu uživatelů a obdivovatelů značky. Nadšení spotřebitelé budou online sdílet nahrané živé přenosy, pokud v nich najdou přidanou hodnotu v interakci a poskytnutých informacích.

  • snižuje náklady na marketing a reklamu 

Internetové živé vysílání může vidět a sdílet na sociálních sítích množství lidí, aniž by se musel předem předplatit reklamní vysílací čas a dohodnout reklamní formát.

  • zvyšuje účinnost SEO a sledovanost

Živé vysílání je životně důležité pro značky, které si chtějí zvýšit svoji sledovanost v sociálních médiích a efektivitu SEO. Umožňuje jim to povzbudit publikum, aby kliklo „like“ jejich webové stránce a jejího obsahu. To znásobuje přítomnost značky v sociálních médiích způsobem, který zvyšuje návštěvnost a výnosy.

  • pomáhá značkám sdílet své příběhy

Důležitou spotřebitelskou skupinou jsou mladí lidé, kteří se rozhodují na základě bohatého video obsahu a originálních akčních příběhů. Marketingovým cílem je nabídnout prostřednictvím živého online přenosu takový obsah, který umožňuje divákům procítit jej na osobní emotivní úrovni.

Online přenosy vizuálně atraktivní a dobře ozvučené 

Ideální je svěřit realizaci živého internetového vysílání profesionálům. Mediální agentuře, která se specializuje na přípravu a organizování live streamů. Svým klientům dokáže poskytnout plnou asistenci v takovém rozsahu a kvalitě služeb, aby byla jejich online akce nejen vizuálně atraktivní a dobře ozvučená, ale také zajímavá a poutavá. A to i díky špičkově vybavenému video studiu a kvalifikovanému řídícímu a obsluhujícímu personálu.

Existují také profesionální reklamní společnosti, které poskytují komplexní služby v oblasti internetového vysílání. Mají k dispozici nástroje umožňující distribuovat online přenosy na více mediálních platformách současně.

Může vás zajímat

Sdílet na Facebooku
Sdílet na LinkedIn

Související reference

No data was found

Zajímáte se o

?

Chcete-li vědět více, stačí nás kontaktovat se zájmem
o bezplatnou a nezávaznou konzultaci.